måndag 21 mars 2011

47 dagar kvar!

Hemma efter en bra jobbdag :)

Mellis ligger i magen och nu snart väntar träning, Bröst och Biceps idag! Tänkte som jag gjorde igår köra ett 12 reps pass. Att köra 12 reps i varje set och övning. Köra lite lättare och träna teknik samtidigt som musklerna får sig en förändring.

47 dagar kvar till vi åker på träningsresa till Turkiet jag, mamma och syrran. Och igår bestämde jag mig för att skärpa till kosten fram till vi åker, framförallt dra ner ordentligt/sluta med godsaker. Ta litegranna vid bjudningar bara. Sedan fortsätta med att äta 6 mål om dagen, lite mindre kolhydrater och mer bra fett och mer protein som jag gör nu, och fortsätta med träningen på samma sätt som nu. Se ifall det kan bli några förändringar innan resan med dessa små ändringar :P Ska ta och väga mig till morgonen och mäta midjemått så jag har en utgångspunkt.


Senare kommer dag 6 på min utmaning "mål med träningen"

Bjuder på en gammal bild när jag är med skolan till Berlin 2005. Jag och Elinor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!