måndag 31 oktober 2011

195 minuter

Ja idag har jag kickstartat denna veckan med 195 minuters träning. Så här har dagens träningspass sett ut:

Innan frukost: Morgonpromenad 60 minuter
En stund efter frukost: Intervaller löpning 30 minuter
Eftermiddag/kväll: Ben och vader i gymmet 60 minuter + crosstrainer 45 minuter

Min kropp och framförallt ben känns helt slut nu kan jag lova! Får se hur de känns imorgon :P
Fick sova lite bättre natten som var även om jag låg och vred mig länge och väl innan jag somna, vilket jag tror gjort att jag kännt mig lite piggare idag än i jämförelse med de flesta dagar förra veckan.

De sista 45 minuters träningen på crosstrainern idag var inte kul någonstans, hade aldrig genomfört detta om jag inte hade dieten i huvudet och en gnutta motivation, benen svarade inte alls och jag var helt slut men jag kämpade mig igenom de lååånga minuterna på lite lägre fart och lite lägre motstånd än vad jag brukar och tillslut stod det 45 minuter på skärmen och jag fick äntligen stanna benen :) 

Jag är nöjd med starten på denna veckan, dietvecka 14 och 33 dagar kvar till tävling!

Nu väntar mitt goda kvällsmål, chokladpudding gjord på kaseinprotein. Frukosten och kvällsmålet är de godaste målen på mina dietdagar nu för tiden :)

Kram*

FINT VÄDER HAR DET JU VARIT IDAG OCKSÅ :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!