onsdag 26 oktober 2011

En bra dag

Trots mindre mat så har jag inte varit så hungrig ändå :) Känt mig piggare idag vilket jag tror beror på mängden sömn jag fick inatt :)

Fått lite gjort idag vilket varit skönt, precis klickat hem en beställning på stenar till min bikini. Så jag hoppas jag beställt tillräckligt då jag kan tänka mig att det kommer gå åt fler än vad jag tror. Har flera idémönster för stenarna så jag får se vad det slutar med :) Var även på stan idag och kollade på lite smycken eller rättare sagt armband. Såg flera fina så det får kluras på det med. Lite bling bling skall det allt vara :P 

Nästa vecka blir det en sväng till Göteborg för att besöka sömmerskan som skall sy mina bikinis och det skall även hinnas med en timmes poseringsträning med Minette. Kommer bli en rolig dag i Göteborg till veckan :)

Nu däremot kurrar magen så det är bäst att käka lite middag :) Sedan blir det bara en lugn och skön kväll här hemma i soffan.

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!