lördag 29 oktober 2011

Mera mat

Ja så var äntligen lördagen här :) Och just i denna skrivande stund sitter jag och mumsar på knäckebröd. Hur gott som helst! Är det något som jag är så sugen på nu under diet så är det bröd med massa smör på. Får lugna mig med smör men knäckebröd idag sitter fint :) Långt innan dieten startade åt jag nästan aldrig bröd eller smörgås, kanske på fredagsfikat på jobbet eller en god brödbit till sallad men inte i någon större utsträckning än så, men just nu känns det som om jag skall frossa i bröd efter tävlingen!

Ja idag får jag äta lite extra vilket skall bli jättegott, så idag lyxax det till med:

Apelsinjuice till frukost
Knäckebröd till mellanmål
Potatis till både lunch och middag
Frukt till keson på eftermiddagsmellanmålet

och ikväll kommer det nog slinka ner en liten påse med godis :)

Kroppen och jag är jätteglad för extra kolhydrater!

Kommer nog gå undan på morgondagens morgonpromenad tror jag :P


Ha en fin lördag alla!

Kram*

Detta goda knäckebröd mumsas det på (bild: google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!