tisdag 4 oktober 2011

Kväll

I jämförelse med förra veckans tisdagsträning blev dagens träning lyckad :) Tisdag innebär det kortaste gympasset som idag gick på cirka 40 minuter med bröst och tricepsövningar + 45 minuter på crosstrainern som idag hade musiktema rock :)

De längsta gympassen har jag på måndagar och onsdagar, rygg och mage tar sin lilla tid på måndagarna och som imorgon är det roliga benpasset som också tar lite extra tid. Men tid har jag ju gott om nu för tiden :) Däremot energin finns det inte överflöd av, räcker och täcker oftast till dagens träning sedan är det inte så mycket energi över måste jag säga. Men att ha ett överflöd av energi är väl inte direkt tanken att jag skall ha nu :) 

Känns som jag redan nu börjar vänja mig vid att hoppa upp på crosstrainern efter varje pass i gymmet, tänkte när jag fick upplägget att 45 minuter är ju hur länge som helst efter ett pass i gymmet men nu känns det inte så. Har hittat min strategi och musiklistan får uppdateras med täta mellanrum så är det en bra stund jag har där på crosstrainern. Skulle nog känns som det fattas något om jag skulle cykla hem direkt efter gympasset nu för tiden :)

Resten av kvällen blir det att krypa upp i soffan och bara ha det gott och snart väntar dagens sista mål, kvällskesellan med funlight och solrosfrön det godaste målet på dagen efter frukosten såklart som är det godaste :) Frukosten är den bästa och det mål jag längtar mest efter under morgoncardion! Bara tanken på frukost kan få mig att gå eller jogga lite fortare. Jag är en riktigt frukostmänniska! Men det är på kvällen jag blir mest sugen på saker därför är kesellan med den söta funlighten ett mycket bra mål som tar bort suget litegrann i varjefall.

Nej nu blir det att titta på true talent.

Kram*

Dips kördes idag

1 kommentar:

  1. Det är autopiloten som får ta hand om cardion! Det blir en rutin och så går det av sig sjlävt! very nice!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!