onsdag 5 oktober 2011

Känns bra

Mycket strävar kring dietande nu men det känns bra, i och med att jag inte jobbar just nu så behöver jag inte anpassa så mycket vilket jag tycker är skönt. Mycket fokus på dieten samtidigt som jag kan slappna av och känner att jag har tiden. Träningen och kosten rullar på bra, känner mig pigg och fräch. Några muskler mår nog mindre bra, men det känns lite bättre nu när jag lagt in lite mer strech framförallt efter morgoncardion. Hungern är stilla på dagen men märks mer av på eftermiddagen och kvällen och särskilt efter träningen. Jag trivs med hur jag har det nu helt enkelt :)

Idag har det morgonjoggats, tryckte lite extra idag tycker jag :) Senare idag väntar ett benpass och crosstrainern efter det. Träningsvärken i rumpan sitter fotfarande i sedan passet i söndags så vi får se om det påverkar benträningen ikväll.

Nu ligger mellanmålet med keso och hasselnötter i magen och jag skall börja greja och städa lite här hemma.

Ha en bra dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!