fredag 28 oktober 2011

Ingen energi

Fy vad jobbig denna veckans morgoncardio har varit. Förra veckan gick morgoncardion super och eftermiddagsträningen hade lite mindre energi men denna veckan har det varit tvärtom. Har haft bra med energi till styrkan och cardion men morgoncardion har verkligen varit jätteseg. Hyfsat med energi i onsdags men annars har det känts som om jag bara släpat runt min kropp. Idag kändes det som om jag inte kom någonstans under joggingrundan, kändes som benen stod stilla. I huvudet känner jag mig ganska pigg men kroppen orkar inte svara känns det som. Men det är bara att kämpa vidare och hoppas på att det känns bättre snart.

Nej nog med klagande, idag är det ju fredag :) Känns alltid bra med fredagar! Helgen är här :)

Idag skall det köras ett pass i gymmet och cardio efter det innan det är vila till på söndag. Hoppas på bra med energi senare idag så jag kan avsluta veckan med ett bra träningspass.

Ha en bra fredag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!