söndag 23 oktober 2011

Nya upplägg!

12 veckors deffande
6 veckor kvar

Denna vecka visade vågen lika som förra veckan vilket var lite tråkigt men på måtten var det mer positivt :) Är inte så förvånad att vågen inte visade minus då veckan som varit har sett och varit annorlunda så jag är nöjd med denna veckan ändå :)

Nu har jag kört detta upplägget i 4 veckor så imorgon är det dags att börja på nya :) Under denna 4 veckors period som varit har det hänt mycket med formen och den känns bättre och bättre för varje vecka. Upplägget har inneburit väldigt mycket träning som jag kom in i fortare än jag hade trott. Så mycket crosstrainer som jag kört dessa veckor har jag aldrig kört innan sammanlagt! Men det har varit kul, de flesta dagar har känts bra och jag har mått bra och varit ganska pigg för det mesta. Hungern har varit förvånansvärt mindre än jag först trott.

Imorgon är det dags för nya upplägg, ungefär samma dos träning som nu men lite ändringar. Maten sänks ytterligare och "ätardagen" försvinner. Lördagar kommer fortfarande innebära höjning på intaget och kvällsmålet är fritt, så lite godis kan jag allt få fortfarande om jag vill :P men måltiderna är bestämda vilket jag tycker känns bra :) Så det är bara att köra, inte länge kvar nu!!

Ha en bra kväll!

Kram*

I maj

Förra veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!