måndag 10 oktober 2011

Dagens träning

Morgonpromenad
Rygg & Mage i gymmet
45 minuter på crosstrainern

Jag och Rickard provade ett nytt gym idag, var skoj att prova lite nytt för en gång skull :) Tar dock lite längre tidallting då man ska hitta allt och så, men gymmet var grymt och allt fanns fast på en mindre yta än vad jag är van med. Styrkan kändes helt okej, dock drog passet ut på tiden så min energi var inte den bästa när jag skulle börja köra mage, tänk jag tycker alltid magen blir lidande av att jag inte har någon energi kvar när jag skall börja köra den. Men körde mage fast det inte gick särskilt bra och tänkte hur skall jag orka med cardion nu? men det gick fast trögare än vanligt. Så jag sammanfattar dagens träning med ett okej inte mer eller mindre :)

Ha en bra kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!