torsdag 6 oktober 2011

Veckans sista morgonpromenad

är avklarad och gicks snabbare än någonsin :) Brukar vakna och gå upp kring 7-tiden men idag sov jag lite längre och kom inte iväg på morgonrundan förrän efter 8. Svårt att klä sig nu för tiden då det fortfarande är så varmt ute, cirka 15 grader när jag gick upp idag, samtidigt vill jag inte klä mig för dåligt då det faktiskt är en bit i oktober. Till och med så jag ser blommande lupiner efter vägen fortfarande! Såg en knopp idag som inte slagit ut än!

Idag väntar ett pass för axlar & biceps och efter det 45 minuter på crosstrainern. Men det blir inte förrän i eftermiddag och fram till dess skall jag bara vara hemma i min lilla vrå och greja :)

Ha en fin dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!