onsdag 26 oktober 2011

Sovmorgon

Idag blev det lite sovmorgon för min del, tror det var behövligt med lite mer sömn. 10 timmar ungefär måste göra susen :) Så det blev senare morgoncardio idag men det gör inte så mycket då det är det enda i träningsväg jag skall göra idag. 1 timmes morgonjogg stod på schemat sedan är det vila resten av dagen. Väldigt längesedan jag joggade så länge men det gick bättre än vad jag trott, cirka 9 km vart det :) Aldrig innan har jag joggat så länge innan frukost.

I och med att det är vila resten av dagen innebär det att onsdagar framöver blir min lägsta dag med mat så det var nog bra att jag sov lite längre idag :P Ska bli skönt att vila resten av dagen måste jag säga. Träningen har sedan i söndags gått väldigt bra, det är morgoncardion som känts segare än vanligt men styrkan och kvällscardion har gått riktigt bra :) Bästa morgoncardion denna veckan var lätt idag även om jag idag joggade istället för som de senaste dagarna då jag gått :)

Nu blir det en cykeltur till stan för att bland annat hämta ut mina linser och gå runt och kolla lite kanske, skulle behöva kolla efter några snygga smycken till tävlingen :)

Ha en bra dag!

Kram*


bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!