söndag 1 april 2012

Älskade morgon

Jag tycker om att gå upp tidigt på morgonen, ställa klockan och gå upp för morgoncardio i en stilla omgivning alldeles för mig själv för att sedan komma hem för att äta ljuvligt god frukost. Den perfekta starten på dagen!

Denna morgon var en sådan morgon, vaknade vid halv åtta och begav mig ut i ett ganska kyligt väder men ändå sken solen och fåglarna kvittrade efter rundan som jag idag promenerade dagen till ära :) I öronen hade jag låtar med Lars Winnerbäck och Melissa Horn, på armen satt pulsklockan och visade längden på sträckan som slutade på 7,4 km och tiden 63 minuter.

Söndagsmornar är extra stillsamma, känns som hela staden sover och jag smyger runt när alla andra sover, någon enstaka bil hörs och några få människor, hundar och cyklister möts på efter vägen.

Om någon timme väntar ett besök i gymmet för veckans sista högrepspass för baksida lår och bröst :)

Ha en härlig söndag!

Ungefär samma tid för ett år sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!