fredag 20 april 2012

Fredag

It´s Friday :) Och jag har tre dagar ledighet framför mig :)

Idag är jag mer positiv igen, även fast jag vaknade med lite svidande hals och lite tät näsa. Vill inte blir sjuk nu så jag tänker idag försöka mota bort detta. Känns bättre nu efter frukost :) Jag hoppade över den tänkta morgonjoggingen men jag tänker bege mig till gymmet senare idag om jag nu inte blir sämre, som jag inte kommer bli :)

Ingen smärta i knät idag så jag vet inte vad det var igår men borta är den idag i varje fall, vilket jag är glad över :)

Har nu på morgonen fått mitt nya träningsupplägg av min duktiga coach och jag tänkte senare idag skriva om det nya upplägget jag skall starta med på måndag.

Senare idag, i eftermiddag, skall jag ta en tur till gymmet och köra ett pass för axlar och bröst!

Ha en härlig fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!