fredag 6 april 2012

Framsida lår

Snö!? Det bara yrar vitt utanför fönstret, inget jag hade räknat med, kollade på bilder från förra påsken och då satt vi ute hemma hos mamma och grillade. Iår får vi nog hålla oss inne och kanske skippa grillningen!

Men innan det bär av mot Sunne blir det ett stopp på ett gym här i stan, vårat vanliga gym hade lite dumma öppetider idag så vi får göra ett besök på KMTI i stället idag. Där kommer jag köra ett pass för framsida lår och mage, tänkte köra lite annorlunda för framsida lår och köra lite nya övningar då jag har haft lite svårt med kontakten i just framsida lår. Så idag hoppas jag nog över knäböj helt och kommer köra andra övningar istället.  Tänkte prova enbenspress, enbensspark, vanlig benpress, någon form av utfall och kanske frontböj. Får se vad jag hittar på :)

Efter hemmabesöket i Sunne väntar en hel natts jobbande, så en långfredag blir det för min del!

Ha en underbar Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!