torsdag 5 april 2012

Glada Påsken

På senare tid har allt från jobb till träning känts segt och omotiverande, jag har varit trött och rastlös samtidigt som jag inte orkat ta mig för något. Har kört på med träningen i alla fall men den har inte känts lika rolig som den gör vanligtvis, en svacka helt enkelt! Tänka positivt är inte alltid det lättaste även om jag försöker men nu är den glada påsken här så :) Inte för att just påsken är på intågande gör att allt känns lite lättare och gladare, men idag  känns allt faktiskt lite bättre :)

Även om träningen inte känts så roligt senaste tiden fick jag till ett bra ryggpass igår där jag klarade 3 x 8 på 85 kg i marklyft :) Körde fyra set och startade först med en 8 på 80kg. Det var jag mycket nöjd med! Körde även dessa övningar igår:

Chins 4 x max, inte många jag klarade här. 3-4 st i varje set.
Marklyft 4 x 8
Brett latsdrag 4 x 8
T-bar 3 x 8
Sittande bred rodd 2 x 8
Stående enarmsrodd i cabelcross 4 x 8
Enarmslatsdrag i cabelcross liggade på lutande bänk 4 x 8

Lita mage hann köras snabbt innan jag var tvungen att bege mig hemåt

Crunch i cabelcross 4 x 8
Crunch på boll 3 x 15 -20
Russian twist 3 x 20

Påsken för mig kommer innebära endel jobbande och träning såklart :) Får pyssla ihop passen på olika ställen då gymmen har mer begränsade öppetider. Även någon löprunda skall jag försöka med. Imorgon innan nattjobbande skall vi åka "hem" till Sunne och grilla eller äta påskmat, beroende på väder, med mamma och syrran. Så det kommer bli en trevlig påsk :)

Idag innan jobb väntar i eftermiddag/kväll skall jag köra ett pass i gymmet för axlar och bröst.


Kommer såklart blogga under påskhelgen men jag vill i varje fall önska alla en Glad Påsk :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!