torsdag 19 april 2012

Ingen bra dag idag

Stressig dag på jobbet! Om gårdagens jobbdag var stressig så var den lugn i jämförelse med denna.

Ätit helt oregelbundet, stressiga måltider. Men fått i mig allt jag tänkt äta hittills idag ändå.

Känt av någon konstig smärta i ena knät, aldrig känt av tidigare och ingen aning vad jag gjort för att få smärtan. Hoppas bara det är något tillfälligt!

Väl nästan hemma cyklar jag förbi vår parkerade bil med en gul lapp på. Så gräddet på moset, Böter! Givetvis mitt eget fel men tänkte absolut inte på t-korsningen när jag väl fick tag på en parkering igår kväll.

Känner mig trött, sliten och en gnutta arg och irriterad!

Så ursäkta negativiteten.

Men något positivt har ju dagen haft med sig också..

Att nu väntar 3 dagars ledighet :)

Hämtat ut ett paket med lite nya kläder :)

Att jag byter min vilodag till idag och kör gärnet i morgon istället, ledig pigg och utvilad och en gnutta gladare och mer uppåt än jag känner mig nu.

En lugn och skön kväll då jag bara skall ligga i soffan och sova/titta på tv/läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!