onsdag 28 september 2011

Ben dagen!

Ja idag kommer benen få jobba minst sagt. De fick trumma på i 7 km förut innan frukosten och senare idag väntar ett benpass och efter det 45 minuter på crosstrainern.

9 övningar i gymmet med bland annat
benpress 
knäböj
upphopp
rakmark
lårcurl
benspark
vader

Kul kul! Idag skall jag inte känna mig stressad över att gympassen drar ut på tiden som jag kan bli ibland, särskilt när jag vet att cardio väntar efterråt. Benpassen tar tid för mig men skall försöka ha ett bra tempo ändå utan att känna mig stressad.  Jag har ju egentligen inte bråttom alls! Bra tempo och fokusera på ben och inte tänka på kommande cardio under gympasset blir dagens mål. Crosstrainern står där och väntar, springer inte bort och förhoppningsvis är det den bästa crosstrainern som står där och väntar :P

Så trötta ben förväntar jag mig ikväll :)

Nu blir det att ordna en bra musiklista till dagens cardiotajm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!