torsdag 8 september 2011

Välkommen vilodag!

Känns verkligen som det är dags för en vilodag. Förra vilodagen var i fredags, så det skall bli väldigt skönt med vila idag :)

Solen skiner ute så jag tänker snart ta med mig Malte en bit utanför Karlstad och ta en lång promenad i skogen och passa på att fotografera lite :)

Annars denna vilodag:

  • Lite poseringsträning
  • Laga mat
  • Prova kläder inför ett bröllop nästa helg (klänningen var lite trång när jag hade beställt den så jag hoppas den sitter lite bekvämare nu och jag måste se om kavajen jag köpte igår passar bra till)
  • Titta på Robinson ikväll :)
  • Bara vara och njuta av ledig dag och vilodag

Träningen sedan förra vilodagen:
Lördags: Morgonpromenad + Ben & Vader
Söndags: Axlar & Bröst + Intervaller på crosstrainer
Måndags: Morgonpromenad + Rygg & Mage
Tisdags: Axlar & Biceps
Igår: Morgonjogg + Bröst & Triceps

Bjuder på bilder från skogspromenaden senare :)

Ha en fin torsdag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!