fredag 23 september 2011

Hungrig

Dagens träning är avklarad,  är nöjd med dagens träning. Kändes som jag aldrig gått fortare på en PW förut och benpasset gick bra :)

Resten av dagen kommer också blir bra, åka till Lina och umgås med Lina och Victoria ikväll. Har precis lagat till min middag och lagt ner den i en matlåda så jag har mat med mig till Lina :)

Men innan jag åker så skall lite mellanmål intas, känner att jag börjar bli riktigt hungrig nu, så lite mellanmål kommer inte sitta fel :) Proteindrink och ett äpple.




Imorgon är det lördag vilket innebär formcheck och ätardag, funderar fortfarande på vad jag skall hitta på till frukost :P Jag får se om jag kommer på något, gröt vet jag att det inte blir i varje fall :P

Ha en bra fredagskväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!