fredag 23 september 2011

Intervall PW

Ja, idag satsade jag på att ta samma morgonrunda som igår som tog cirka 70 minuter, målet med dagens morgonrunda var att slå denna tiden! För att göra detta lämnade jag kameran hemma och gick rundan i intervaller. Gick fort hela tiden men tryckte på extra mellan varannan lyktstolpe, varannan kurva eller något annat riktmärke. Tiden och rundan upplevdes gå mycket fortare och rundan gicks på 60 minuter :) Så en bra start på denna morgon och att få gå i solen samtidigt som det är lite kyligt ute är jätteskönt :)

Sen komma hem och äta frukost och få se att de nya uppläggen från coachen finns i mailkorgen var roligt. Alltid lika roligt och spännande att läsa igenom de nya uppläggen som startar på måndag. Nu blir det hårdkörning med cardio kan jag lova :)

Extra peppad blev jag nu och så passande skall jag snart iväg för ett ben- och vadpass. Jättetaggad för att mosa benen nu :) Nu kör vi!!

Och som grädde på moset så är det Fredag idag :) Imorgon är det ätardag också :)

Ha en bra fredag!

Kram*

 Innan intervall PWn idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!