tisdag 6 september 2011

Sånt där bra pass

Idag flöt träningen bara på, inget tänkande utan bara gjorde och gjorde det bra :) Helt plötsligt var passet över och jag var fortfarande ganska pigg även om jag fått till ett bra pass med bra vikter. Till och med ökade i vissa övningar vilket var skoj :) Men viktigast var att energin fanns och jag kände mig stark! Hoppas den känsla håller i sig.

Blev en hemmadag idag istället, fått städat och fint här hemma. Så stan får vänta till imorgon.

Nu blir det att laga middag i form av lax och quinoa med mixad broccoli :) Sedan slappande i soffan resten av kvällen!

Ha en skön kväll!

3 kommentarer:

  1. Låter underbart :)

    Men hur får du till bilder från dcore och olimp jag lyckas inte?

    SvaraRadera
  2. På "lägg till gates" under design väljer jag bild och skriver in adressen samt hämtar upp bilden, så är det bara att spara :)

    SvaraRadera
  3. Jag försökte men får liksom med hela sidan :S
    Kan inte du maila mig bilderna så kan jag spara dem i min dator och se om det funkar?

    petra_78@hotmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!