söndag 11 september 2011

Intervallsöndag

Gårdagens lilla kräftskiva var jättegod och trevlig :) Två vänner kom och vi åt kräftor, spelade lite spel och gick en kvällspromenad med Malte. Massa kräftor, räkor, aioli och lite god paj slank ner och godis efter det så mätt blev jag verkligen och jag känner mig fortfarande mätt! Men gott var det :)

Idag är det dags för dietmat och träningen igen :) Riktigt laddad efter pausen igår! Så idag blir det axlar och bröst i gymmet och därefter är det veckans intervaller som skall avklaras! Fullt ös, jobbigt och massa svett förväntas :P

Idag kommer även mamma hem från sin resa så Malte lämnar vårt lilla hem efter att ha varit här över en vecka. Lite tråkigt måste jag medge. Annars har vi tre, jag, Rickard och Malte, hållt ihop i veckan och haft en bra vecka :) Och nu till veckan får jag klara mig helt själv då Rickard skall bort på kurs och Malte åkt hem till sig. Men då har jag verkligen tid för mig själv och träningen och ta tag i jobbsökandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!