tisdag 27 september 2011

Blääää

Hade rätt så bra med energi innan dagens träning och styrkedelen gick fort och bra, "bara 6 övningar" vilket tog cirka 35-40minuter. Då tänkte jag va bra då kanske jag har extra ork till mina 45 minuter på crosstrainern. Tanken var ju god i alla fall.

Började på en maskin det inte gick att öka ut strampsteget på så jag bytte till en av de sämre crosstrainerna. Att tilllägga har gymmet två bra crosstrainers och 2 sämre. Hela tiden var de bästa crosstrainerna upptagna. Tog en av de sämre enligt mitt tycke för att vänta på att en av de bättre skulle bli lediga. Men så vart det inte, bytte därför till en annan maskin då jag får så ont i vader och fötter av den sämre crosstrainern då ja måste spänna fötterna så. Här börjar verkligen min motivation tryta och jag blev irriterad på allt! Bytte till sist till löpband för att gå i backe tänkte jag men det tog bara en stund så tryckte jag på stop och gick hem! Ingen motivation, irritation på allt möjligt som gick att komma på och samtidigt hungrig! Hade verkligen behövt någon i mitt huvud som bara manade på mig idag för jag själv tänkte bara negativt. Totalt cirka 20 minuters cardio blev det och nu är jag inte särskilt nöjd kan jag säga och jag känner mig samtidigt jättetrött och orkeslös. Men men...

Bara att komma igen imorgon? Ja! Lägga in massa peppande musik imorgon inför mina 45 minuter på crosstrainern. Har ni några tips på bra peppande musik får ni gärna tipsa :)

Nu måste jag ha mat.

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!