tisdag 13 september 2011

Kvitto

Gårdagens ryggträning känns idag kan jag lova :) Särskilt i korsryggen efter de tunga marklyften, förutom i ryggen så fick jag lite extra träningsvärk i biceps efter dragövningarna troligtvis. Ja det är skönt att få lite kvitto efter ett träningspass :)

Idag var det ingen morgoncardio utan bara kliva upp och direkt till köket för att koka gröt och kaffe. Lite skönt och inte behöva utföra något innan frukost vissa dagar :) Idag är det bara ett gympass på träningsschemat, axlar och biceps!

Jag har börjat knopat ihop en egen liten bloggutmaning för mig själv här på bloggen, en utmaning som innebär att ni som läser skall lära känna mig lite bättre :) Kommer bli ett inlägg om dagen i 20 dagar i syfte att lära känna mig bättre. Hoppas det är något ni kommer tycka är kul!



Ha en bra dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!