måndag 30 januari 2012

BenMåndag

Inte den bästa starten på veckan men den skall nog bli bra ändå :) Haft besvär av smärta i munnen under helgen då min ena visdomstand bestämt sig för att växa. Inatt blev det värre så jag har inte sovit så bra men efter lite värktabletter vaknade jag imorse utan smärta men den börjar nu komma smygande igen. Inte roligt alls men det går nog snart över hoppas jag.

Som tur är går det ju fin fint att träna ändå så om en stund går jag ut i det fina vädret och traskar till gymmet, får bli uppvärmning dit i form av powerwalk och jogging innan det skall köras i gymmet.

Dagens pass är tänkt såhär:

Knäböj
Utfall med hantlar
Benpress
Benspark
Upphopp
Stående och sittande vadpress

Ha en fin måndag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!