torsdag 19 januari 2012

Segt

Nu bloggar tröttmössan lite igen :) Fy fasen säger jag bara vad jag är seg på mornarna nu för tiden. Ställer klockan även lediga dagar då jag vill komma upp och få ha en hel ledig dag. Idag snoozade jag över en timme, verkligen inte likt mig. Hade även tänkt ta en morgonpromenad denna lediga dag men det blev det inget med, gör inte så mycket men jag tycker inte om att vara så trött och seg. Vill känna mig pigg, som under dieten studsade jag oftast upp ur sängen på mornarna :) Känner mig tröttare och segare nu än på diet, kan tyckas konstigt men så är det. Kände mig pigg särskilt på mornarna och förmiddagarna under diet och mådde bra hela dieten. Jobbade inte under dieten så det skall bli spännande nästa diet, att jobba och dieta samtidigt!

Trots trötthet och seghet har träningen gått bra denna veckan hittils :) Idag är det dags för axlar och bröst innan det är vilodag imorgon. Jag hoppas jag får till ett grymt axelpass idag, har inte fått det än under uppbyggnaden tycker jag så det är verkligen välkommet idag :)

Nu skall jag ta och piggna till lite :)

Ha en fin dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!