torsdag 5 januari 2012

Torsdag

Träningsvärken är ett faktum denna veckan!

Baksida lår och mage är det enda jag inte har eller haft träningsvärk i denna veckan. Och just baksida lår och mage skall det köras idag och rumpa där träningsvärken precis släppt. Härligt härligt :) Imorgon är det vilodag vilket skall bli jätteskönt.

Det är skönt att vara igång igen även om kroppen har känns ganska trött och seg denna veckan, nästan lite sjukdomskänsla som om en förkylning är påväg att bryta ut men inget har brutit ut under veckan och jag hoppas verkligen inte det kommer bryta ut någon heller! Det kanske är all träningsvärk som gör att jag känner som jag gör. Blir jättebra med vilodag imorgon tror jag :)

Idag blir det träning på förmiddagen, då vi ikväll åker hem till mamma en sväng och äter mat, umgås och träffa Malte. Skall även komma ihåg att få med mig bilder från luciapokalen som mamma tog med sin kamera :)

Ha en fin torsdag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!