måndag 9 januari 2012

Ledig dag

Startar denna veckan med en ledig dag, har ju många många lediga dagar i ryggen nu men det är ändå skönt att starta denna veckan med en ledig dag. Gillar att vara ledig på måndagar :) Imorgon är det dags för nytt jobb, skall bli roligt och skönt att börja jobba igen. Har varit ledig sedan i september och har verkligen tyckt det varit jätteskönt att inte jobba, särskilt under dieten men nu de senaste två veckorna har jag märkt tendens av rastlöshet. Så då passar det ju med jobb :)

Men först en ledig måndag, som jag startade med en kall och skön morgonpromenad, men jag bylsade på min mycket kläder så det blev riktigt svettigt. Sedan har jag röjt lite här hemma så nu har jag äntligen fått mer plats för mina träningskläder :)

Nu väntar lunch i form av lax, potatis och massa gröna ärtor :) Sedan lite målning av köket innan det blir dags för ett gympass i eftermiddag/kväll. Framsida lår och vader idag! Djupt och tungt och jag ser fram emot det :)

En bra ledig måndag med andra ord :)

Ha en bra dag!

Kram*

Bilder från morgonens promenad


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!