onsdag 11 januari 2012

Träning väntas..

.. denna onsdagskväll :) Har nu jobbat mina två första pass på nya jobbet, känns bra med rörigt så här i början innan man kommer in i rutiner och allt :) Men det blir det bättre med ju mer jag jobbar.

Så nu snart om någon timme kommer jag köra dagens gympass - baksida lår, rumpa och mage. Igår kördes det rygg, tyvärr fick intervallerna hoppas över då passet drog ut på tiden och jag skulle börja jobba efter lunch men tänker mig ta igen dessa intervaller till helgen. Idag tror jag inte jag orkar med några intervaller, räcker gott och väl med en timme i gymmet idag :)

Några av övningarna jag kommer köra idag:

Lårcurl
Rakmark
Kickback i cabelcross
Crunches i cabelcross och maskin

och lite annat smått och gott!

Ha en bra onsdagskväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!