lördag 28 januari 2012

Extra vilodag

Som tidigare sagt kör jag nu med en vilodag per vecka, denna veckan får det bli två istället. Idag hinns det inte med och gymmet är även stängt då årets första styrkelyftstävling går av stapeln :) Och igår hade jag ingen ork alls att träna, så två vilodagar på rad måste ju leda till ett grymt sista tungt styrkepass imorgon istället :)

Men till gymmet skall jag ändå idag då Rickard skall tävla :) Så det blir att sitta i gymmet idag och titta när de tävlande kör knäböj, marklyft och bänkpress TUNGT! Ska bli roligt att se :)

Dessa tre övningarna skall jag verkligen träna teknik på nu när jag går in i en "lättare" styrkeperiod och fler repetitioner. Få bättre teknik för att kunna öka och köra riktigt tungt nästa tunga styrkeperiod!

Annars är det ju äntligen helg och en ledig sådan också, trodde jag skulle jobba imorse när klockan ringde men kom direkt på att det är lördag och att jag är ledig. Härlig känsla :) Startade dagen idag med en härlig morgonpromenad i ett fasligt tempo :)

Nu är det dag att snart dra mot tävlingarna!

Ha en härlig helg!

Kran*

2 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!