lördag 7 januari 2012

Helg!

Igår var en härlig vilodag och idag vaknade jag och nästan all träningsvärk är borta och kroppen känns piggare igen :) Så då är det väl dag att fylla på med ny träningsvärk?

Under förmiddagen skall jag ta mig iväg till gymmet för ett pass för framsida lår och mage och imorgon är det dags för baksida lår och bröst innan all veckans träning avklarad.

Lite av helgens övningar:

Knäböj
Benpress
Utfall
Rakmark
Bröstpress
Russian twist
Crunches på boll

Hittills har första "byggar"veckan känts bra både träning- och kostmässigt. Har blivit endel unnande med godsaker som jag till nästkommande vecka skall låta bli. Träningen har känts, varit tung och lite ovan, till veckan som kommer tror jag att tillvänjningen kommer bjuda på ännu bättre träning :)

Men först lite helg, en helg av lugn och ro, träning och målning av kök innan min första jobbvecka och andra "byggar" vecka drar igång på måndag :)

Ha en härlig helg!

Kram*

2 kommentarer:

  1. Det låter finfint Matilda:)
    Ha en superfin skön helg nu;):):)
    Kramis:)

    SvaraRadera
  2. Ha en härligt trevlig lördag kväll och en skön söndag :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!