tisdag 24 januari 2012

Händer grejer

Ja det händer som sagt massa grejer nu...

Nytt jobb och allt vad det innebär! Känns jättebra än så länge och roligt att lära känna nya arbetskollegor, tror jag kommer trivas kanon. Om jag inte berättat det förut arbetar jag som sjuksköterska på en vårdavdelning på Karlstads sjukhus.

I teamet händer det också massa nytt, flera nya medlemmar och andra saker att se fram emot :) Teamträff snart och det skall bli jättekul att träffa alla. Andra fantastiskt roliga grejer är på G också som jag inte kan berätta om just idag men längre fram :) Kika in på teamets alla grymma medlemmar under fliken "medlemmar"!Coach Madde gör ett grymt bra jobb med teamet och är en fantastiskt bra coach för oss teammedlemmar :)

Mycket nytt i livet just nu men som tur är har jag mycket av det "vanliga" kvar också, träningen och livet här hemma är som vanligt. Så jag trivs med livet :)

Idag har jag en ledig dag efter en hel helg jobbande. Startade denna lediga dag med en härlig morgonpromenad i kylan :) Resten av dagen blir till att pyssla och ha en lugn och skön dag här hemma och i eftermiddag väntar ryggträning i gymmet och ett kort intervallpass efter det :) Ett upplägg på dagen som jag gillar :)

Ha en fin dag!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!