söndag 22 januari 2012

Veckan som gått!

3:e veckan med tung styrketräning är till sin ända, en vecka som det träningsvis gått jättebra. Alla passen har känts kanon och kroppen har trots tung styrketräning 6 dagar av 7 dagar återhämtat sig bra. Trodde jag skulle behöva 2 vilodagar per vecka men en vilodag i dagsläget räcker gott och väl.

Kostmässigt har veckan varit lite sisådär, ätit bra mat men kanske unnat mig lite för mycket denna vecka kan jag tycka men gott har det varit :) Ska försöka hålla mig till enbart lördagar framöver!

Annars kör jag på med tung styrketräning och få reps även nästkommande vecka innan jag veckan därefter kör lite lättare ett tag. Första veckan efter den tunga perioden kommer jag köra 3 x 10-12 reps per övning och sedan köra några veckor med 3 x 8 reps innan det återigen blir tungt och få reps igen :)

Nu blir det lunch innan det är dags att cykla till jobbet!

Bild från dagens pass för baksida lår och bröst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!