fredag 20 januari 2012

Fredag och jobbhelg!

Ingen vilodag här inte! Känner mig mycket piggare idag i jämförelse med igår morse när jag satt här och nästan sov samtidigt som jag bloggade :P Då en jobbarhelg väntar kommer jag köra morgondagens pass om några timmar innan jobbet väntar i eftermiddag och vila imorgon istället :)

Så det blir en omgång för framsida lår och mage idag. Mycket benträning nu för tiden, roliga och jobbiga som jag hoppas kommer ge resultat i mer volym på benen och vassare definitioner :) Magträningen idag är det "lättare" passet för veckan även om jag tycker det "lättare" passet är jobbigare än det "tyngre" då fler reps upp mot 20 är kämpigare för mig än att göra färre reps 8-10 st och tyngre. Men det är bara att ösa på :)

Efter träningen är det bara hem och äta och göra iordning sig för jobb och sedan cykla till jobbet och spendera fredagskvällen där.

Ha en härlig fredag!

Kram*

Ett av de sista passen innan tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!