onsdag 10 oktober 2012

Arbeta hemma

Att jag varit ledig ett tag, 2 veckor idag, känns absolut inte. I måndag skickade jag in registrering om mitt företag jag vill starta och att sitta med affärsplan och att fylla i allt rätt till att skicka in det till skatteverket har tagit mycket tid sedan jag slutade arbeta på sjukhuset. Så det känns som om jag arbetat för fullt, kanske inte 8 timmar per dag men nästintill. Att arbeta hemma känns bra, men mycket nytt att lära vilket ofta gör mig väldigt förvirrad och ibland irriterad. Mitt i detta är det ju saker och ting som skall fixas med mitt kommande arbete i Norge, och olika pappersarbete och administrativa delar flyter inte på som jag vill att det skall :) Har blivit lite olika samtal hit och dit i dagarna. Men såhär har väl mina vardagar sett ut de senaste 2 veckorna;

06:30 upp och hoppa!
07:00 - 08:00 morgoncardio
08:00 - 09:00 frukost och lite bloggläsning och annat.
09:00 fram till lunch 13:00 suttit vid datorn och fixat saker.
13:00-14:00 matlagning och lunch.
14:00-15:30 mer datasittande och fixande
15:30-16:30 börjar fixa inför träningen och annat.
16:30 till gymmet
18:00 hemma igen och middag och en lugn hemmakväll väntar och inget mera datastirrande mer :)

Så ungefär så har dagarna sett ut, men det är ganska roligt och ännu roligare blir det när jag får komma igång ännu mer med själva företaget :)

Sen väntar ju jobb i Norge någon gång inom de närmaste veckorna också så jag skall väl bara njuta nu när jag får vara hemma :) Inte så att jag är sysslolös i alla fall :)

Mer om företaget kommer när jag börja rulla igång det jag lovar :)

Idag har jag dock tagit det lugnt framför datorn, poseringstränade på morgonen efter frukost och fixade med hemmagrejer fram till lunch och bara suttit framför datorn och "arbetat" 2 timmar efter lunch. En väldigt bra dag som nu skall fortsätta till gymmet för ett pass för rygg och kort intervallpass efter det :)


Hoppas ni får en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!