fredag 26 oktober 2012

Sömnen

Under förra dieten fick jag under en kortare tid svårt att somna och vaknade även endel nattetid och just denna veckan har det också varit så. Känner mig jättetrött på kvällen men somnar inte ändå, jobbigt och störande. Igår skulle jag upp tidigt för att jobba så jag gick och la mig i tid och ställde klockan tidigt för att hinna med morgoncardio, jättebra för att jag skall må så bra som möjligt dagen efter. Men somnade jag? Nej, eller ja efter någon timme kanske och vaknade även och vred mig under natten så morgoncardion fick ju prioriteras bort då jag behövde sova, så jag fick en timmes extra sömn innan jag var tvungen att gå upp för att hinna till jobbet. Fick mig en härlig kvällslöpning igår istället :) Men med detta sagt så märker jag hur viktigt sömnen är för hur jag mår om dagarna. Inatt sov jag som en stock så jag hoppas denna period av svårigheter att sova har gått över! Idag mår jag kanon :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!