söndag 14 oktober 2012

Ruggigt värre

Idag startade jag dagen med en väldigt ruggig morgonlöprunda, en runda som gick mycket bättre än förra gången. Benen var pigga och jag höll ett högre tempo än vanligt, men jag var ju nästan tvungen för att hålla värmen! 3 grader och regn var ju inte det underbaraste vädret att springa i direkt, så nu sitter jag här några timmar efter rundan och fryser som bara den. Riktigt ruggigt väder idag, riktigt "vara-inne-väder". Tur att jag inte behöver ut så mycket mer idag, bara till bilen för att åka och storhandla i vanlig ordning på söndagar och till gymmet i eftermiddag. Sen skall jag bara ha en mysig inne-dag idag :)

Min fria matdag igår bjöd på mycket extra energi och förutom extra mat så följde jag med Rickard till gymmet för att få lite större utrymme för att träna att allmänt gå i mina höga klackar samt träna på min T-walk. Jag undrar vad personer tänker när de ser mig gå fram och tillbaka i en korridor med snurrar lite här och där och gör konstiga poseringar :) Ett bra utrymme för mig att träna är det i varje fall, sedan får personer som ser mig tänka vad de vill. Samtidigt som jag vingla runt i klackarna så körde Rickard bänkpress. Härliga kontraster sådär på en lördag.



Igår var det även en vecka kvar till Rickard skall tävla här i Karlstad, då distriktsmästerskapen i bänkpress går av stapeln och Rickard har som mål att ta en specifik vikt i bänkpress för att kvala in till SM och efter gårdagens pass i gymmet så tror jag att han kommer fixa det :) Nästa lördag alltså blir det spännande att se :)

Mer mat och fest med vänner hanns även med under gårdagen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!