fredag 5 oktober 2012

Vilar mig frisk

Efter övervägande blir det vila resten av dagen då jag inte blivit kryare till idag, sämre faktiskt. Blev en lugnare morgonpromenad nu på morgonen. Nej nu måste jag bli frisk och tar då till vila idag och kanske imorgon för att sikta på att kunna träna som vanligt på söndag och verkligen på måndag då mina nya upplägg startar och kan säga att jag tror de nya uppläggen kommer passa mig helt utmärkt! Blev så taggad och glad när jag läste igenom dem lite snabbt till frukosten :) Berättar mer om dem senare...

Så lite fixande här hemma med att kolla upp saker och ringa samtal innan jag efter lunch tar jag helg och i eftermiddag åker jag hem till mamma och dit syrran också kommer idag. Så en lugn och vilande fredag väntar som jag hoppas leder till att jag känner mig piggare och kryare imorgon :)

Ha en härlig fredag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!