lördag 13 oktober 2012

Bara en dröm

Jag kunde ju inte annat än att bli väldigt lättad när jag vaknade imorse, tur att det bara var en dröm säger jag... haha!

Jo inatt var det dags för mig att tävla och jag hade inte fixat färdigt någonting, tror jag hade en bikini men inget mer än så. Hade ingen färg och inget smink, syrran som skall hjälpa mig med sminket och håret fick jag inte tag på och när jag väl fick tag på henne hade hon inget smink för det skulle jag tydligen ha ordnat. Backstage var i ett köpcentra och jag hade bara med mig mitt täcke dit som packning, inga riskakor och hade inte ätit någonting för att kolhydratsladda så ja allt var bara kaos. I drömmen gick jag till en pressbyrå och köpte lakritsgodis att äta. Pappa skulle jag också av någon anledning ha tag på vilket jag inte fick.

Ja herregud vad jag kan drömma ibland, och inte ovanligt när något större som väntar vad gäller mig. Kom ihåg när jag skulle ta studenten då drömde jag att jag sprang ut ur skolan för att fira att jag tagit studenten utan kjol, bara underkläder och linne var på! Så jag drömmer många gånger att något går fel, glömt något viktigt eller allt blir kaos innan något jag ser fram emot skall hända. Kanske är det någon sorts förberedelse? Ja inte vet jag, jag blev bara lättad att det bara var en dröm...



1 kommentar:

  1. Ha, ha...ja det är nog hjärnan som börjar förbereda sig:) Jag drömmde här om natten att jag åt en massa kladdkaka, det var också en skön känsla att vakna och inse att det inte var så, det är nog tävlingsnerverna!
    Hoppas du har en fin helg:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!