torsdag 4 oktober 2012

Inte riktigt kry...

...men ändå inte sjuk, lite jobbigt mellanläge där jag känner mig ganska pigg men ändå att någon skit finns i kroppen. Har kunnat träna de senaste dagarna, nästan som planerat, men har inte kört riktigt fullt ut och har tagit det lite lugnare för att hålla pulsen nere och låta kroppen vinna över denna skit förkylning!

Denna dagen startade med en lång och härlig morgonpromenad på 8km.

Nu är det bara att detta mellanläge försvinner så jag kan köra för fullt!

Idag är det 65 dagar kvar till Luciapokalen 2012, har fram till nu känt att det är länge kvar men snart bara 8 veckor till Decembercupen och 9 veckor kvar till Luciapokalen. Så vissa dagar, som igår, fick jag lite panik över att det är så kort tid kvar. Kommer jag hinna att komma i den form jag vill fram till dess? Samtidigt som idag känns det bra och att mycket hinner hända på dessa 8-9 veckor. Men så här är det, vissa dagar känns det bättre och andra dagar sämre.

En bild från gårdagens poseringsträning


1 kommentar:

  1. Oh jäklar ;) snyggt där. Fasen va kul å följa dej!
    Kram kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!