fredag 12 oktober 2012

Minusgrader!

Denna veckan har verkligen bjudit på fin fint väder, eller var det kanske bara nu i slutet av veckan ? :) Jaja, de senaste dagarna har i alla fall bjudit på fint väder, sol och minusgrader på morgonen och sedan lite varmare framåt dagen. Perfekt morgoncardioväder har det varit utifrån vad jag tycker :) Så skönt att slippa regnet och blåsten!

Dagen startade idag med cykelintervaller, hinner knappt tänka innan detta passet är över på morgonen, 20 min på cykeln och några minuter i varje ände för att ta fram cykeln, strecha och ställa tillbaka cykeln , så jag är ute bara i en halvtimme ungefär på morgonen! Kul med korta intensiva pass tycker jag :)

Denna veckan är ju första veckan då jag kör på det nya upplägget och än så länge tycker jag om det, det är ju först imorgon jag får veta hur kroppen svarat. Skall bli spännande men framförallt känns formen bättre så jag tror och hoppas kroppen svarat bra :)

Gårdagens matbjudande verkar ha blivit en lite succé bland mina få gäster :) Alltid lika roligt att bjuda på god mat och ännu bättre var det ju att allt blev uppätet så inget ligger i kylen och frestar idag :) Hann ju inte ta något kort på "båtpizzan" som mer såg ut som en flotte än en båt. Men jag fångade Rickard på bild när han gjorde efterrätten som alltid blir succé, oavsett när och vilka som kommer på besök, inte heller några av dessa ligger och frestar i kylen idag :)


I eftermiddag väntar ett pass i gymmet med ett kort intervallpass efteråt, sedan får jag se vad eftermiddagen och kvällen bjuder på.

Ha det bäst!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!