lördag 27 oktober 2012

Dietvecka 15

Och 42 dagar kvar till Luciapokalen!

Nedräkningen har för längesedan varit igång, men nu närmar det sig med stormsteg :)

Lite förändringar gjordes förra veckan vilket gav bra resultat på vågen, -0,8kg denna veckan vilket jag är nöjd med. Så nu har jag uppskattningsvis 3 kg kvar innan tömningsveckan om 5 veckor. Så 3 kg på 5 veckor borde jag få till och med detta räknat så räknar jag med att inte köra Decembercupen som är helgen innan Luciapokalen. Ett beslut jag tog denna veckan och som känns bra, känner att jag vill och behöver en extra riktig dietvecka. Kör för fullt på enbart Luciapokalen!

Veckan som varit lite annorlunda och med dålig sömn har annars varit som vanligt gällande just dieten, träning och kost har fungerat bra. Kanske lite extra hungrig då lite kolhydrater togs bort men annars har den varit bra :)

Bjuder på lite formbilder!







1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!