onsdag 17 oktober 2012

Full fart!

Fullt upp idag! Men nu är det några lugna timmar som väntar innan jag och Rickard skall på succéföreställningen STÖRT. Skall bli roligt att göra något annat än det vanliga :)

Så all träning kördes idag under förmiddagen istället, först ut var intervaller ute på cykeln innan frukosten och en stund efter frukosten och lite mellanmål stack jag till gymmet och körde ett ryggpass, innan jag stack hem igen körde jag ytterligare några intervaller på cykeln men denna gången inomhus i gymmet :)

Efter lunchen tog jag bilen och körde en bit för att kunna gå en skogspromenad med Malte, så lite extra cardio idag :)






Och nu är det lite gymvila fram till på fredag då jag kör nästa pass i gymmet. Imorgon är det halvvilodag. endast morgoncardio och sen behöver jag väl aktivera Malte också :) Men det jag ser mest fram emot under morgondagen är att träffa coach Madde för avstämning och poseringsträning, så jag och Malte får oss en biltur till Örebro imorgon :)

Men nu ser jag mest fram emot att få skratta på kvällens föreställning.

Innan axelpasset i måndags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!