tisdag 2 oktober 2012

Sjuk?

Rickard har här hemma varit förkyld i några dagar, så det kom ju inte som en blixt från klar himmel att även jag idag vaknade med en sträv hals, men känner mig pigg och inte särskilt sjuk så jag hoppas detta i halsen bara är tillfälligt.

Någon morgonjogg blev det inte idag utan jag tog en morgonpromenad i stället vilket kändes bra. Om det är en förkylning på G så tror jag på att inte höja pulsen för mycket och då passade en morgonpromenad perfekt när jag ändå kände mig pigg i kroppen. Har ju inte så många morgonpromenader på schemat nu för tiden så jag gick runt och njöt av att promenera även om det regna och halsen var sträv :) Blev verkligen jätteblöt efter 7,1km (en timme) ute i regnet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!