torsdag 11 oktober 2012

Nästan vilodag

Torsdagar innebär för mig bara en löprunda på morgonen sedan är det träningsfritt resten av dagen, vilket idag skall bli väldigt skönt. Dagens morgonrunda var dock absolut inte rolig, fy fasen vad trögt det gick och vad jobbigt det var. Kändes som jag kämpade en mycket längre stund än 45 minuter, var tvungen att stanna ett par gånger till och med för att orka lunka fram en stund till. Att ha träningsvärk i både ben och rygg gjorde ju det hela inte direkt lättare men framförallt kunde jag inte ändra på mitt tänkande, fokuset låg bara på hur jobbigt det var och jag kunde inte komma förbi detta. Men 45 minuter samlade jag ihop + några ståpauser sen var jag äntligen hemma och fick min älskade gröt i magen och fick titta på gårdagens bonde söker fru- avsnitt, så nu är jag mycket gladare :)

Idag skall jag fortsätta fixa med lite grejer innan mamma kommer på besök och ikväll kommer en kär vän och hennes pojkvän och besöker oss, så jag skall jag laga mat till dem :) Hittade massa smarriga recept på pizza i dagens tidning så jag kanske skall inspireras av dem och baka pizza? :)

Ha en fin dag alla :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!