onsdag 5 december 2012

Bok- och bloggtips

Jag såg varenda avsnitt av Hela Sverige Bakar när det sändes på sjuan nu under hösten och jag tyckte verkligen om att se det programmet, massa massa gott de bakade i det programmet :) Finalen avgjordes för några veckor sedan och igår hämtade jag ett paket med innehållande vinnarens bakbok. Vinnaren Christinas bakbok heter så passande (tycker jag) för en bakbok Sockerchock. Jag bläddrade igenom boken igår och jag blev inte besviken och dessutom hade boken en lite annorlunda indelning av kapitel och recept som jag gillade. En perfekt julklapp att ge till någon av sina nära och kära eller till sig själv, som jag :)

Gillar även hennes blogg, så kika in där om ni vill ha bakinspriation :)

En julklapp till mig själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!