lördag 15 december 2012

Dags för tävling igen

Om några timmar är det dags att bege sig till gymmet för att väga in sig för att senare vid lunchtid tävla i styrkelyft :) Här skall tävlas i knäböj, bänkpress och marklyft och det skall bli väldigt roligt :) Roligt att prova och det är just därför jag ställer upp för att det skall bli roligt att prova, har inga som helst förväntningar på att ta vissa vikter eller eller nå vissa resultat utan bara prova och ha roligt. Har ju inte kört tungt i dessa övningarna på länge och en vecka efter en body fitness tävling vet jag med mig att jag inte tar de vikter jag tagit innan eller i början av dieten heller. Men jag har väl lite klart för mig (tror jag) vilka ingångsvikter jag skall ha i alla fall :)

Kommer såklart lägga upp dagens tävlingsresultat här på bloggen, men först tävla :)

Ha en fin dag alla :)



1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!