lördag 29 december 2012

Pulsa i snö!

Morgonens promenad gick inte direkt i ett snabbt tempo då det kommit massa snö under natten och plogbilarna hade inte hunnit röja undan där jag gick, så jag pulsade på i 45 minuter i ett ganska sakta tempo men med lite mer puls än vanligt :) Skön start på dagen!

Innan det är dags att börja jobba i eftermiddag så skall jag åka till gymmet jag besökte igår för ett pass i gymmet. Axlar skall jag köra och någon mer muskelgrupp som jag inte riktigt bestämt än :) bröst eller armar står det mellan :) och jag tänker även idag avsluta med ett kort intervallpass.

Imorgon är det dags att åka hem vilket då betyder att det blir vila från träningen och sedan väntar nyår och då hoppas jag hinna med lite träning :) Har det bra här i Norge men det skall bli skönt att komma hem igen imorgon :)

Ha en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!