fredag 21 december 2012

Fredag

Långhelgen startar idag för många, jag har själv varit ledig hela veckan, vilket varit väldigt skönt :) har ju sedan en tid tillbaka gått på timmar här hemma på sjukhuset i väntan på att få börja jobba i Norge. Men nu är det klart och jag börjar jobba i Norge i mellandagarna, något annat som är skönt att veta. Kommer bli lite annorlunda att i korta perioder jobba och bo borta men jag tror det blir jättebra, skall bara hitta mig ett ställe att träna på så ordnar det sig :) någon av er läsare som har bra tips på gymkedjor/träningcenter i närheten/utanför Kongsvinger? Ni får gärna lämna en kommentar :)

För mig denna fredag väntar en sista tur ut i julruschen och sedan i eftermiddag ett pass i gymmet för att sedan i kväll umgås med vänner. En bra start på långhelgen helt enkelt :)

Hoppas ni alla får en underbar fredag'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!