söndag 9 december 2012

Nöjdare

God Morgon:)

Precis nyvaken och jättehungrig. Ingen hotellfrukost som förra året efter tävlingen, men istället blir det lite mysig frukost här hemma hos syrran :)

Vilken dag det var igår, mycket känslor men nu en kort stund efter tävlingen så känns det lite bättre i alla fall. Jag är stolt och nöjd över att jag återigen klarat av en diet, nått mitt mål och haft en rolig resa mot målet. Just målet kanske inte just blev som jag hade tänkt men så är det.

Gårdagen avslutades i alla fall på ett supertrevligt sätt tillsammans med teamkamrater. Smakade bra och räckte gott och väl med ett glas vin och tillochmed ett glas champagne när jag inte druckit alkohol på bra länge :)

Tack teamisar för en trevlig kväll :)

Nu FRUKOST :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!